A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kara 2025. július 2-án, szerdán 11 órakor tartja Diplomaátadó Ünnepségét.
Kedves végzett Hallgatónk!
FONTOS! Amennyiben az ünnepségen részt szeretne venni, ahol személyesen vehető át a diplomája/oklevele, a kérdőív kitöltésével jelezze 2025. 06. 22-ig (nemleges válasz esetén is!) Ennek hiányában nem lehetséges az ünnepségen való személyes átvétel.
Kérjük, hogy az ünnepségre alkalomhoz illő ruházatban jelenjen meg (Hölgyek: blúz, sötét szoknya, ruha vagy kosztüm, alkalomhoz illő zárt cipő; Urak: öltöny vagy sötét nadrág, ing, az alkalomhoz illő zárt cipő).
A diplomaátadó ünnepségen talár viselete kötelező, kölcsönzése díjmentes. A talárokat július 2-án, szerdán 8:30-tól 10:00 óráig lehet átvenni a B és C épület közti folyosón kialakított ruhatárban. A talárban az egyetem helyszínét ne hagyják el, és azt az ünnepséget követően mielőbb adják le.
Az Aulában névre szóló helyet biztosítunk minden végzős hallgatónak, melyet 10:45-ig foglaljanak el.
Minden hallgató 2 db meghívóra jogosult, melyet a dékáni titkárságon (I701-es iroda) vagy az I728-as irodában hétköznapokon 09:00-16:00 óra között tud átvenni június 24. és július 01. között között. A meghívónak gyakorlati jelentősége nincsen, pusztán eszmei értékkel bír! (Talárosztáskor is átvehetők.) Az Aulába meghívott vendégek részére külön belépőjegyeket biztosítunk, melyet a talárok átvételekor kapnak meg (max. 2 db/fő). Amennyiben több vendéget hív, ők a klimatizált A1-es teremben követhetik élő közvetítésben az eseményt.
A Youtube-csatornánkon és a Facebook oldalunkon is élőben közvetítünk, valamint a rendezvényről készült videófelvétel az Ünnepség után néhány nappal elérhető lesz a Kari Youtube csatornán is.
Hagyományainkhoz hűen egy különleges Díszoklevéllel is kedveskedünk, melyet kizárólag személyesen lehet átvenni az Ünnepségen.
Az oklevelek átvétele során minden hallgatóról hivatalos fotós készít fényképet, mely letölthető lesz a kari weboldalról.
Az oklevélmelléklet és leckekönyv átvételére az OI-ban („A” épület) van lehetőség, az OI által előre meghatározott időpontokban. Az iratok csak személyesen vehetők át, aláírás és a személyi azonosság igazolása után.
Mozgáskorlátozott vendégeink a „B” épület hátsó oldalán tudnak bejutni, amelyhez jelzés esetén segítséget biztosítunk.
Parkolás a Campus mélygarázsban lehetséges, vagy a publikus parkolóházban, az Egyetem utca-Hóvirág utca sarkán.
Találkozunk az ünnepségen!