Válasszon nyelvet

   +(36) 88 624 021 |    dekanititkarsag@mik.uni-pannon.hu |    8200 Veszprém, Egyetem utca 10. I. épület

Válasszon nyelvet

diplomaátadó ünnepség

A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kara 2025. február 6-án, csütörtökön 11 órakor tartja Diplomaátadó Ünnepségét.

Kérjük, hogy részvételi szándékát az alábbi kérdőív kitöltésével jelezze január 28-ig (nemleges válasz esetén is!):

https://forms.gle/1xMWiMajCPz84SGj9 

A rendezvény az alábbi feltételek betartásával és betartatásával kerül lebonyolításra:

Hallgatóknak

  • Szeretettel meghívjuk a Diplomaátadó Ünnepségre a 2024/25 2. félévben sikeres záróvizsgát tett hallgatókat
  • Kérjük, hogy az ünnepségre alkalomhoz illő ruházatban jelenjen meg (pl. Hölgyek: blúz, sötét szoknya, ruha vagy kosztüm, alkalomhoz illő zárt cipő; Urak: öltöny vagy sötét nadrág, ing, az alkalomhoz illő zárt cipő).
  • A diplomaátadó ünnepségen talár viselete kötelező, kölcsönzése díjmentes. A talárokat február 6-án, csütörtökön 8:30-tól 10:00 óráig lehet átvenni a B és C épület közti folyosón kialakított ruhatárban. Kérjük, hogy a hallgatók talárban az egyetem helyszínét ne hagyják el, és azt az ünnepséget követően mielőbb adják le.
  • Minden hallgató 2 db meghívóra jogosult, melyet az "I" épület 728-as termében hétköznapokon 09:00-16:00 óra között tud átvenni 01.31-02.05. között. A meghívónak gyakorlati jelentősége nincsen, pusztán eszmei értékkel bír! (Talárosztáskor is átvehetők.) Az Aulába meghívott vendégek részére külön belépőjegyeket biztosítunk, melyet a talárok átvételekor kapnak meg (max. 3 db / fő).
  • Az Aulában névre szóló helyet biztosítunk minden végzős hallgatónak. Kérjük a hallgatókat, hogy 10:45-ig foglalják el ülőhelyüket.
  • Az Ünnepségen a hagyományainkhoz hűen egy különleges Díszoklevéllel is kedveskedünk, melyet kizárólag személyesen lehet átvenni az Ünnepségen.
  • Az oklevelek átvétele során minden hallgatóról hivatalos fotós készít fényképet, mely letölthető lesz a kari weboldalról.
  • Az oklevélmelléklet és leckekönyv átvételére az OI-ban („A” épület) van lehetőség, az OI által előre meghatározott időpontokban. Az iratok csak személyesen vehetők át, aláírás és a személyi azonosság igazolása után.
  • További tájékoztatást az érintett hallgatók elektronikus üzenet formájában kaptak.

Vendégeknek

  • Az Ünnepség helyszínére (B épület Aula) minden hallgató maximum 3 fő vendéget hozhat magával
  • A vendégek részére belépőjegyet biztosítunk, melyet a talárátvételkor adunk át a hallgatóknak
  • A rendezvényt élőben is közvetítjük a Youtube-csatornánkon és a Facebook oldalunkon. A rendezvényről készült videófelvétel az Ünnepség után néhány nappal elérhető lesz a Kari Youtube csatornán is.
  • Kérjük az Ünnepségen résztvevőket, hogy a rendezvény színvonalához illő öltözetben (ruha és lábbeli) megjelenni szíveskedjenek!
  • Mozgáskorlátozott vendégeink a „B” épület hátsó oldalán tudnak bejutni, amelyhez jelzés esetén segítséget biztosítunk.
  • Parkolás a Campus mélygarázsban lehetséges, mely az 'I' épület mellett van, vagy a publikus parkolóházban, az Egyetem utca-Hóvirág utca sarkán. 

Találkozunk az ünnepségen!