Válasszon nyelvet

   +(36) 88 624 021 |    dekanititkarsag@mik.uni-pannon.hu |    8200 Veszprém, Egyetem utca 10. I. épület

Válasszon nyelvet

A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kara 2024. július 3-án, szerdán 11 órakor tartja Diplomaátadó Ünnepségét.

Kérjük, hogy részvételi szándékát az alábbi kérdőív kitöltésével jelezze (nemleges válasz esetén is!): https://forms.gle/Mo65fT29J3A962JYA

A rendezvény az alábbi feltételek betartásával és betartatásával kerül lebonyolításra:

- Szeretettel meghívjuk a Diplomaátadó Ünnepségre a 2023/24 2. félévben sikeres záróvizsgát tett hallgatókat 

- Az Ünnepség helyszínére (B épület Aula) minden hallgató maximum 2 fő vendéget hozhat magával

- A vendégek részére belépőjegyet biztosítunk, melyet a talárátvételkor adunk át a hallgatóknak 

- A rendezvényt élőben is közvetítjük Facebook oldalunkon

- Kérjük az Ünnepségen résztvevőket, hogy a rendezvény színvonalához illő öltözetben (ruha és lábbeli) megjelenni szíveskedjenek! 

- A hallgatók részére talárt biztosítunk, melyet július 3-án, szerdán 8:30 órától – 10:00 óráig lehet átvenni a B és C épület közti folyosón. Kérjük, a rendezvény gördülékeny lebonyolítása végett a talárok mihamarabbi átvételét. 

- Az Aulában névre szóló helyet biztosítunk minden végzős hallgatónak. Kérjük a hallgatókat, hogy 10:45-ig foglalják el ülőhelyüket.

 

Az Ünnepségen oklevelet kapó hallgatók számára a hagyományainkhoz hűen egy különleges Díszoklevéllel is kedveskedünk, melyet kizárólag személyesen lehet átvenni az Ünnepségen. 

Mozgáskorlátozott vendégeink a „B” épület hátsó oldalán tudnak bejutni, amelyhez jelzés esetén segítséget biztosítunk.

Az oklevelek átvétele során minden hallgatóról hivatalos fotós készít fényképet, mely letölthető lesz a kari weboldalról. A rendezvényről készült videófelvétel az Ünnepség után néhány nappal elérhető lesz a Kari honlapon is.

Parkolás a publikus parkolóházakban lehetséges, mely az I épület mellett vagy az Egyetem utca-Hóvirág utca sarkán található. 

Az oklevélmelléklet és leckekönyv átvételére az OI-ban („A” épület) van lehetőség, az OI által előre meghatározott időpontokban. Az iratok csak személyesen vehetők át, aláírás és a személyi azonosság igazolása után.

  

További tájékoztatást az érintett hallgatók elektronikus üzenet formájában kaptak.

 

Találkozunk az ünnepségen!