Válasszon nyelvet

   +(36) 88 624 021 |    dekanititkarsag@mik.uni-pannon.hu |    8200 Veszprém, Egyetem utca 10. I. épület

Válasszon nyelvet

2017. november 3-30.

 „Emberközpontú tudomány”

 

A rendezvény címe

Gamification tervezése és gyakorlati felhasználása készségfejlesztésre

 

A rendezvény típusa

 

 

Konferencia

 

 

Tudományterület

 

Informatika és pedagógia

 

 

A rendezvény időpontja

2017. november 17.

 

 

A rendezvény helyszíne

Veszprém, Pannon Egyetem, Műszaki Informatikai Kar

8200 Veszprém, Egyetem u. 10. I épület 726-os terem

 

 

Szervező intézmény(ek)

 

Pannon Egyetem, Műszaki Informatikai Kar

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság, HCI&DfA szakosztálya

 

 

Kapcsolattartó

(név, e-mail, telefon)

 

Nagy Viktória,

nagyv@mik.uni.pannon.hu, 06-88-624000-4031

Sikné dr. Lányi Cecília,

lanyi@almos.uni-pannon.hu , 06-88-624000-6206

 

 

 

 

 

A rendezvény honlapjának elérhetősége

A rendezvényre regisztrálni nov. 13-ig lehet a visszajelzes@mik.uni-pannon.hu e-mail címen

 

 

 https://mik.uni-pannon.hu/index.php/hu/szervezet/hirek-osszes/59-kar-tovabbi-hirei/1928-a-magyar-tudomany-unnepe.html

 

 

Szinopszis, rövid összefoglaló

 

A mini-konferencia elsősorban általános iskolai, illetve fejlesztő pedagógusoknak szól. Ugyanakkor hasznos lehet a digitális tananyag, illetve játék fejlesztőknek, informatikus mérnököknek is.

A konferencia előadásai egyrészt a fejlesztési tapasztalatokról, az ember-számítógép kapcsolatról és felhasználóbarát tervezésről szólnak informatikai szempontból: figyelembe venni a felhasználók igényeit és képességeit a játékok tervezésénél.

Az elkészült játékok számos iskolában felhasználásra kerültek, így azok gyakorlati tapasztalatait mutatja be két fejlesztő gyógypedagógus.

Végül bemutatásra kerülnek a Pannon Egyetemen fejlesztett legújabb okostelefonra készült játékok is.

 

A rendezvény programterve

2017. november 17.

 

9.45-10.00 regisztráció

10.00-10.05 Megnyitó

10.05-11.05: Dr Kovács Györgyné: Részképességek fejlesztése diszlexiás gyerekeknél számítógépes játékokkal

11.05-11.25: Guzsvinecz Tibor, Szücs Veronika: Tudomány és technológia a speciális játékok tervezésének szolgálatában

11.25-11.50: Kávészünet

11.50-12.15: Tóth Áron: Játékosítás, élmény az oktatónak és a dákoknak is

12.15-12.25: Sikné dr. Lányi Cecília, Guzsvinecz Tibor, Szücs Veronika: Intelligens játékok tervezése a szociális és kognitív kompetenciák fejlesztésére

12.25-13.00: Vági Lilla: Gyakorlati tapasztalatok a fejlesztő játékok használata során

13.00: A konferencia zárása