Játszik a gép!
A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kara által hagyományosan megrendezésre kerülő 24 órás programozási verseny döntőjére 2017. május 3-4. között került sor, amelyen a Pannon Egyetem és partnerintézményének alap- és mesterszakos diákjai vettek részt. A döntőbe jutott öt csapat feladata egy olyan mesterséges intelligencia készítése volt, amely kamerán keresztül vagy a képernyőn közvetlenül megjelenő kimenet alapján minél több pontot ér el a klasszikus Tetris játékban. Számtalan különleges és szórakoztató megoldás született a 24 órás csapatmunka eredményeként, amelyek ötletességét, technológiai színvonalát és persze a prezentációt is a zsűri értékelte. A végső eredményt idén is a „viadal” zárta, melynek során egyszerre „játszottak” Tetris-t a hallgatók által elkészített szoftveres megoldások.
A verseny döntője idén is élőben követhető volt az interneten keresztül.
A versenyt a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetemről Code[Fx] nevű csapat nyerte meg, amelynek tagjai Kucsván Zsolt-Levente, Kucsván Attila és Réman Krisztina. A verseny második helyezettje a Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karáról a BROgrammers csapata lett, tagjai Pigler Péter, Hegyi Levente és Rupert Szabolcs. A dobogó harmadik fokára pedig (szintén PE MIK) Team Alibi állhatott fel, tagjai Besenyei Szebasztián és Erdély Martin. A nyertesek a Műszaki Informatikai Kar által felajánlott pénzjutalomban részesültek.
További sok sikert kívánunk a jövőben is minden résztvevőnknek!