Válasszon nyelvet

   +(36) 88 624 021 |    dekanititkarsag@mik.uni-pannon.hu |    8200 Veszprém, Egyetem utca 10. I. épület

Válasszon nyelvet

thumb Prog24 2014Véget ért a kar 2014. évi 24 órás programozási versenye. Idén a csapatok feladata egy robot mentális felkészítése volt egy virtuális paintball bajnokságra. A 24 óra alatt a csapatok által fejlesztett egy-egy robotnak képessé kellett válnia arra, hogy felhasználói beavatkozás nélkül feltérképezze a virtuális arénát (ha úgy tetszik a „mátrixot”) amibe egy-egy küldetés során csöppen, majd a felbukkanó többi robotot átszínezze a saját színére. A játék célja, hogy egy robot minél tovább megőrizze a saját színét, és egy időben minél több másik robot is az ő színét viselje. A verseny 24 órája alatt a versenyzők kipróbálhattak különböző felderítési és útkeresési stratégiákat, előkészítő küldetéseken tehették próbára az általuk felkészített robotok tudását.

A zsűri a megoldások ötletességét, technológiai színvonalát és a csapatok bemutató előadását értékelte, a végső eredményt pedig a „viadal” döntötte el, ahol egy közös arénában mutathatták meg a csapatok a kifejlesztett robotok önállóságát, stratégiájuk eredményességét. A viadalt az érdeklődők élőben követhették a Pannon Egyetem aulájában. A versenyt a take.IT.easy nevű csapat nyerte meg, amelynek tagjai Giczi Dániel, Molnár Ádám és Szekeres Bálint.. A verseny második helyezettje a DivisionByZero csapata lett, tagjai Serleg Dániel, Tóth Benjámin és Tóth Dávid Noel. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára holtversenyben a CoderCommando (tagjai: Farkas Gábor, Kovács Balázs és Mokcsay Ádám) és az Infinite Loop (tagjai: Bálint Roland, Brancsek Ariel, Kovács Ádám) csapata állhatott fel.