Programtervező informatikus FOKSZ

A képzés célja:

A képzés célja programtervező informatikus szakemberek képzése, akik a képzettség ismeretanyagának birtokában képesek részt venni hardver és szoftver rendszerek tervezésében, létrehozásában, működtetésében, szervizelésében, valamint azok fejlesztési és alkalmazási tevékenységében. Rendelkeznek a csapatmunkához szükséges együttműködési, kommunikációs és prezentációs képességekkel.

 

Képzési idő, képzési hely, képzés formája:

4 félév, Veszprém: nappali tagozat

 

Szakfelelős:

Dr. Szücs Veronika, adjunktus

 

Tanterv:

a progamtervező informatikus FOKSz szak tanterve ide kattintva érhető el. 

 

 

PI FOKSz 2021 10

 

 

Tudtad, hogy

  • már két év alatt elsajátíthatod azokat az informatikához és a számítógépes szoftverfejlesztéshez köthető ismereteket, amelyekkel könnyedén vállalhatsz informatikus munkát?
  • megismerkedsz a programtervezés és –fejlesztés alapjaival C, C++, JAVA, JavaScript és C# nyelveken, valamint betekintést kapsz a szoftvertesztelés, mobil programozás (Android) fejezeteibe?
  • képzésed alatt a webprogramozás kiemelt fontosságú, így minden félévben újabb webes technológiát fogsz elsajátítani?

 

Elhelyezkedési lehetőségek:

A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karán végzett programtervező informatikus-asszisztens szakemberre számos területen szükség van: adatbázis-alapú információfeldolgozás és szoftverfejlesztés, mobil programok fejlesztése, webportálok létrehozása és üzemeltetése. A szakképzettség birtokában többek közt az alábbi munkakörök tölthetők be: adatbázis-tervező és –üzemeltető, rendszergazda, számítógép-hálózati elemző és üzemeltető, informatikai és kommunikációs rendszereket kezelő technikus, számítógép hálózat- és rendszertechnikus.

 

thumb eu-kezikonyvbol
thumb magyarorszag megujul
thumb szechenyi-720x250
Minden jog fenntartva © 2021 Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kar

Az oldal cookie-t használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Elfogadásával hozzájárul a cookie-k gyűjtéséhez. A cookie-król bővebben: wiki.